AKO POSTUPOVAŤ V PRÍPADE DODANIA POŠKODENÉHO TOVARU?
-
ZÁSIELKU VÁM ŠTANDARDNE DORUČÍ V ROZMEDZÍ 8-18 HODÍN V PRACOVNÉ DNI
-
CESTU ZÁSIELKY JE MOŽNÉ SLEDOVAŤ NA INTERNETE, ČÍSLA BALÍKOV A WEBOVÚ ADRESU DOSTANETE MAILOM PO VYEXPEDOVANIA Z NÁŠHO SKLADU
-
PRI PREBERANÍ ZÁSIELKY SKONTROLUJTE OBAL ZÁSIELKY - ZJAVNÚ VADU (POŠKODENIE OBALU) OZNÁMTE VODIČOVI, TEN SI ZAPÍŠE POŠKODENIA DO PREPRAVNÉHO LISTU.
-
ZÁSIELKU MÔŽETE PREVZIAŤ AJ S TOUTO VADOU BEZ OBAVY S NÁSLEDNÝM UPLATŇOVANÍM PRÍPADNÉ ŠKODY.
-
OBSAH ZÁSIELKY SKONTROLUJTE PO ODCHODE VODIČA, VODIČ NEČAKÁ NA KONTROLU OBSAHU
-
V PRÍPADE ZISTENIA POŠKODENÝCH ALEBO CHÝBAJÚCICH DIELOV, KONTAKTUJTE NAJSKÔR NÁS NA TELEFÓNNOM ČÍSLE +420 602 118 311 - REKLAMÁCIE RIEŠIME OKAMŽITÝM ODOSLANÍM POŠKODENÝCH ALEBO CHÝBAJÚCICH DIELOV.
-
PRE KOMUNIKÁCIU S KURIÉRSKOU SLUŽBOU POUŽÍVAJTE ČÍSLO ZÁSIELKY, ČÍSLO ALEBO ČÍSLA ZÁSIELKY VÁM BUDÚ DORUČENÉ MAILOM PO VYEXPEDOVANIA Z NÁŠHO SKLADU