slovenskeregale.sk
REGÁLY
SKLAD, FIRMA, KANCELÁRIA
DOM A ZÁHRADA
Rýchly kontakt

Antispam 8+15 =


Ako postupovať v prípade dodania poškodeného tovaru?

 

  • zásielku vám štandardne doručujeme v rozmedzí 8-18 hodín v pracovné dni
  • cestu zásielky je možné sledovať na internete, čísla balíkov a webovú adresu dostanete mailom po vyexpedovania z nášho skladu
  • pri preberaní zásielky skontrolujte obal zásielky - zjavnú vadu (poškodenie obalu) oznámte vodičovi, ten si zapíše poškodenia do prepravného listu.
  • zásielku môžete prevziať aj s touto vadou bez obavy s následným uplatňovaním prípadné škody.
  • obsah zásielky skontrolujte po odchode vodiča, vodič nečaká na kontrolu obsahu
  • v prípade zistenia poškodených alebo chýbajúcich dielov, kontaktujte najskôr nás na telefónnom čísle +420 602 118 311 - reklamácie riešime okamžitým odoslaním poškodených alebo chýbajúcich dielov.
  • pre komunikáciu s kuriérskou službou používajte číslo zásielky, číslo alebo čísla zásielky vám budú doručené mailom po vyexpedovania z nášho skladu

 

 

Táto webová stránka používa cookies

Na týchto stránkach fungujú cookies, ktoré naše spoločnosti využívajú. Jednotlivé typy cookies a ich dobu spracovania nájdete popísané nižšie v tabuľke. Zvoľte prosím Vami preferovaný variant. Ak by ste nás potrebovali ohľadom výkonu vašich práv v súvislosti so spracovaním cookies kontaktovať, obráťte sa prosím na spoločnosť, ktorej stránky prechádzate, alebo na nášho Poverenca pre ochranu osobných údajov. Ak si myslíte, že s osobnými údajmi nenakladáme, ako by sme mali, máte možnosť podať sťažnosť na Úrade pre ochranu osobných údajov. Budeme však radi, ak sa najskôr obrátite priamo na nás a budeme tak môcť Vašu požiadavku obratom vyriešiť.