Ako postupovať v prípade dodania poškodeného tovaru?
- zásielku vám štandardne doručujeme v rozmedzí 8-18 hodín v pracovné dni
- cestu zásielky je možné sledovať na internete, čísla balíkov a webovú adresu dostanete mailom po vyexpedovania z nášho skladu
- pri preberaní zásielky skontrolujte obal zásielky - zjavnú vadu (poškodenie obalu) oznámte vodičovi, ten si zapíše poškodenia do prepravného listu.
- zásielku môžete prevziať aj s touto vadou bez obavy s následným uplatňovaním prípadné škody.
- obsah zásielky skontrolujte po odchode vodiča, vodič nečaká na kontrolu obsahu
- v prípade zistenia poškodených alebo chýbajúcich dielov, kontaktujte najskôr nás na telefónnom čísle +420 602 118 311 - reklamácie riešime okamžitým odoslaním poškodených alebo chýbajúcich dielov.
- pre komunikáciu s kuriérskou službou používajte číslo zásielky, číslo alebo čísla zásielky vám budú doručené mailom po vyexpedovania z nášho skladu