REGÁLY
SKLAD, FIRMA, KANCELÁRIA
DOM A ZÁHRADA
Rýchly kontakt

Antispam 10+111 =

 

AKO POSTUPOVAŤ V PRÍPADE DODANIA POŠKODENÉHO TOVARU?

 

  • ZÁSIELKU VÁM ŠTANDARDNE DORUČÍ V ROZMEDZÍ 8-18 HODÍN V PRACOVNÉ DNI
  • CESTU ZÁSIELKY JE MOŽNÉ SLEDOVAŤ NA INTERNETE, ČÍSLA BALÍKOV A WEBOVÚ ADRESU DOSTANETE MAILOM PO VYEXPEDOVANIA Z NÁŠHO SKLADU
  • PRI PREBERANÍ ZÁSIELKY SKONTROLUJTE OBAL ZÁSIELKY - ZJAVNÚ VADU (POŠKODENIE OBALU) OZNÁMTE VODIČOVI, TEN SI ZAPÍŠE POŠKODENIA DO PREPRAVNÉHO LISTU.
  • ZÁSIELKU MÔŽETE PREVZIAŤ AJ S TOUTO VADOU BEZ OBAVY S NÁSLEDNÝM UPLATŇOVANÍM PRÍPADNÉ ŠKODY.
  • OBSAH ZÁSIELKY SKONTROLUJTE PO ODCHODE VODIČA, VODIČ NEČAKÁ NA KONTROLU OBSAHU
  • V PRÍPADE ZISTENIA POŠKODENÝCH ALEBO CHÝBAJÚCICH DIELOV, KONTAKTUJTE NAJSKÔR NÁS NA TELEFÓNNOM ČÍSLE +420 608 250 881 - REKLAMÁCIE RIEŠIME OKAMŽITÝM ODOSLANÍM POŠKODENÝCH ALEBO CHÝBAJÚCICH DIELOV.
  • PRE KOMUNIKÁCIU S KURIÉRSKOU SLUŽBOU POUŽÍVAJTE ČÍSLO ZÁSIELKY, ČÍSLO ALEBO ČÍSLA ZÁSIELKY VÁM BUDÚ DORUČENÉ MAILOM PO VYEXPEDOVANIA Z NÁŠHO SKLADU