slovenskeregale.sk
REGÁLY
SKLAD, FIRMA, KANCELÁRIA
DOM A ZÁHRADA
Rýchly kontakt

Antispam 10+16 =

 

AKO POSTUPOVAŤ V PRÍPADE DODANIA POŠKODENÉHO TOVARU?

 

  • ZÁSIELKU VÁM ŠTANDARDNE DORUČÍ V ROZMEDZÍ 8-18 HODÍN V PRACOVNÉ DNI
  • CESTU ZÁSIELKY JE MOŽNÉ SLEDOVAŤ NA INTERNETE, ČÍSLA BALÍKOV A WEBOVÚ ADRESU DOSTANETE MAILOM PO VYEXPEDOVANIA Z NÁŠHO SKLADU
  • PRI PREBERANÍ ZÁSIELKY SKONTROLUJTE OBAL ZÁSIELKY - ZJAVNÚ VADU (POŠKODENIE OBALU) OZNÁMTE VODIČOVI, TEN SI ZAPÍŠE POŠKODENIA DO PREPRAVNÉHO LISTU.
  • ZÁSIELKU MÔŽETE PREVZIAŤ AJ S TOUTO VADOU BEZ OBAVY S NÁSLEDNÝM UPLATŇOVANÍM PRÍPADNÉ ŠKODY.
  • OBSAH ZÁSIELKY SKONTROLUJTE PO ODCHODE VODIČA, VODIČ NEČAKÁ NA KONTROLU OBSAHU
  • V PRÍPADE ZISTENIA POŠKODENÝCH ALEBO CHÝBAJÚCICH DIELOV, KONTAKTUJTE NAJSKÔR NÁS NA TELEFÓNNOM ČÍSLE +420 602 118 311 - REKLAMÁCIE RIEŠIME OKAMŽITÝM ODOSLANÍM POŠKODENÝCH ALEBO CHÝBAJÚCICH DIELOV.
  • PRE KOMUNIKÁCIU S KURIÉRSKOU SLUŽBOU POUŽÍVAJTE ČÍSLO ZÁSIELKY, ČÍSLO ALEBO ČÍSLA ZÁSIELKY VÁM BUDÚ DORUČENÉ MAILOM PO VYEXPEDOVANIA Z NÁŠHO SKLADU

 

Táto webová stránka používa cookies

Na týchto stránkach fungujú cookies, ktoré naše spoločnosti využívajú. Jednotlivé typy cookies a ich dobu spracovania nájdete popísané nižšie v tabuľke. Zvoľte prosím Vami preferovaný variant. Ak by ste nás potrebovali ohľadom výkonu vašich práv v súvislosti so spracovaním cookies kontaktovať, obráťte sa prosím na spoločnosť, ktorej stránky prechádzate, alebo na nášho Poverenca pre ochranu osobných údajov. Ak si myslíte, že s osobnými údajmi nenakladáme, ako by sme mali, máte možnosť podať sťažnosť na Úrade pre ochranu osobných údajov. Budeme však radi, ak sa najskôr obrátite priamo na nás a budeme tak môcť Vašu požiadavku obratom vyriešiť.