Regály
Sklad, firma, kancelária
Dom a záhrada

 

Ako postupovať v prípade dodania poškodeného tovaru?

  • zásielku vám štandardne doručujeme v rozmedzí 8-18 hodín v pracovné dni
  • cestu zásielky je možné sledovať na internete, čísla balíkov a webovú adresu dostanete mailom po vyexpedovania z nášho skladu
  • pri preberaní zásielky skontrolujte obal zásielky - zjavnú vadu (poškodenie obalu) oznámte vodičovi, ten si zapíše poškodenia do prepravného listu.
  • zásielku môžete prevziať aj s touto vadou bez obavy s následným uplatňovaním prípadné škody.
  • obsah zásielky skontrolujte po odchode vodiča, vodič nečaká na kontrolu obsahu
  • v prípade zistenia poškodených alebo chýbajúcich dielov, kontaktujte najskôr nás na telefónnom čísle +421 948 171 022 - reklamácie riešime okamžitým odoslaním poškodených alebo chýbajúcich dielov.
  • pre komunikáciu s kuriérskou službou používajte číslo zásielky, číslo alebo čísla zásielky vám budú doručené mailom po vyexpedovania z nášho skladu

 

 

Môžeme prosím použiť cookies?

Cookies nám pomáhajú zaistiť jednoduché a pohodlné fungovanie stránok a môžu byť použité pre personalizáciu reklamy. Zmenu nastavenia alebo odvolať svoj súhlas môžete vykonať stlačením tlačidla „Podrobnosti“.