Reklamácie
Reklamácia - Ako postupovať v prípade dodania poškodeného tovaru?
- pri preberaní zásielky skontrolujte obal zásielky – zjavnú vadu (poškodenie obalu) oznámte vodičovi, ten si zapíše poškodenie do prepravného listu
- zásielku môžete prevziať aj s touto chybou bez obavy s následným uplatňovaním prípadnej škody
- obsah zásielky skontrolujte po odchode vodiča, vodič nečaká na kontrolu obsahu
- v prípade zistenia poškodených alebo chýbajúcich dielov, kontaktujte najskôr nás emailom - najlepšie odpovedzte na mail "Potvrdenie prijatia objednávky" - budeme tak mať základné údaje pre vybavenie reklamácie, a stručne prosím napíšte čo sa stalo alebo čo Vám chýba, poprípade pripojte fotografiu. Dodatočne môžete byť požiadaní o ďalšie informácie
- Reklamácie riešime okamžite, nečakáme na žiadne lehoty